שגריר גרמניה תוקף: "אוכפים את החוק מול צ. קוריאה ומתעלמים מישראל"

שלמה ריזל 2 Comment on שגריר גרמניה תוקף: "אוכפים את החוק מול צ. קוריאה ומתעלמים מישראל"

שגריר גרמניה באו"ם כריסטוף הויסגן תקף בבוטות את הנציגים האמריקנים, בדיון שנערך במועצת הביטחון של האו"ם, על הריסת בתים לא חוקיים במזרח ירושלים. הויסגן אמר בדיון, כי ארה"ב לא מתייחסת להחלטות האו"ם: "יש דיבורים על סיפוח חלקים מהגדה, אנחנו מאוד מודאגים מכך ולא נכיר בשינויים בקו הגבול של 67, בכלל זה בירושלים"

צילום: פטריק גרובן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנאום שנשא במועצת הביטחון של האו"ם, שגריר גרמניה כריסטוף  הויסגן תקף השגריר בבוטות את  יחסה של ארה"ב לישראל: "עבורנו החוק הבינלאומי תקף, אנחנו מאמינים באו"ם, אנחנו מאמינים במועצת הביטחון”, אמר הויסגן לנציגים האמריקנים במהלך דיון המועצה בנושא הריסת בתים לא חוקיים במזרח י-ם, "אנחנו מאמינים בכוחו של החוק הבינלאומי, לא בכוחם של החזקים יותר. עבורנו זה לא תפריט כבקשתך. ישנם מקרים בהם ארה"ב מתעקשת על יישום החוק הבינלאומי, כמו בעניין צפון קוריאה, ואנו תומכים בכך".

השגריר התייחס לבנייה בשטחי ישראל ביו"ש ואמר: "החלטת מועצת הביטחון 2324 מדצמבר 2016, המגדירה ישובים ישראליים מעבר לקו הירוק – גם במזרח ירושלים – כהתנחלויות לא חוקיות, זו החלטה בינלאומית מחייבת שארה"ב נטשה".

הויסגן המשיך ותקף את הבנייה והביע את חששותיו מתהליך של סיפוח שטחי ישראל: "כעת יש דיבורים על סיפוח חלקים מהגדה, אנחנו מאוד מודאגים מכך ולא נכיר בשינויים בקו הגבול של 67, בכלל זה בירושלים, רק בשינויי גבול שיהיו תוצאה של מו"מ".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שיחזיר לנו שש מיליון נרצחים ואת כל הרכוש שגנבו ובזזו אחרי זה נדבר על סיפוח. אוקיי

  2. 1

    שגרמניה לא תטיף לנו איך לנהוג במולדת היהודים. מי שעל ידיו רצח של ששה מיליון יהודים ובניהם מיליון ילדים, עדיף שישכור את פיו. השגריר הגרמני באו"ם טול קורה בין עינך ואתה ועמיתך הגרמנים האחרונים שיגידו לנו מהם זכומותינו על הארץ.